piątek, 16 września 2016

Z innej beczki :) mój "sprzęt"

Witam tak jak widzicie tytuł , to pewnie zastanawiacie się o co kaman , :) ... Otóż w tym poście pokaże wam jak i również przedstawie sprzęt , czyli aparat cyfrowy którym będę się poslugiwala do robienia zdjęć modowych na bloga .

Tak więc na  początek zobaczcie sami jak wygląda ;



Jest to aparat Nikon Coolpix A10 ma 16,1 mpix oraz 5 krotny zoom. Jak widać jest mały , zgrabny , lekki . Jak widzicie tez fajny kolor ale oprócz fioletowego są tez inne np czerwony,  czarny , różowy :) Tak więc wybór jest. Nie wiem jak zda mój test :) ale mam nadzieje ze pozytywnie. Będę amatorskim fotografem ale jestem dobrej myśli,  że jak na moje doświadczenie zdjęcia wypadną naprawdę dobrze :) Zresztą sprawdzicie to sami :).

W następnym poście ruszamy z kolekcją jesienną :)
Zapraszam was do oglądania  oraz komentowania , ponieważ wasza opinia pomoże mi dużo w dążeniu do pokazania tego bloga  z jak najlepszej strony :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz